سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام نویسی حوزه علمیه خواهران همدان تا پایان اردیبهشت‌

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان از آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه استان تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

راضیه عظیمی‌فر گفت: ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران از ۱۵ فروردین‌ماه آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه داد.

او گفت: حوزه علمیه خواهران از بین بانوان علاقمند با مدرک دیپلم و بالاتر پذیرش می‌گیرد، این پذیرش با ظرفیت ۴۰۰ نفر و در سه سطح انجام می‌شود و این سطوح شامل سطح ۲ معادل لیسانس، سطح ۳ معادل فوق‌لیسانس و سطح ۴ معادل دکتری است.

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان گفت: شرکت‌کنندگان پس از طی مراحل ثبت‌نام خود، ۱۷ تیر سال‌جاری در آزمون که به صورت حضوری برگزار می‌شود شرکت می‌کنند و پس از آن باید یک دوره مصاحبه را گذرانده و پس از قبولی به عنوان طلبه پذیرفته می‌شوند.

او گفت: علاقمندان می‌توانند به صورت حضوری به محل مدارس سراسر استان مراجعه کرده و یا در وبگاه اینترنتی http://www.paziresh.whc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

عظیمی‌فر گفت: پذیرش سطح ۲ از بین علاقمندان با مدرک سیکل، دیپلم و بالاتر انجام می‌شود، سطح ۳ در رشته‌های تفسیر، علوم قرآنی، فقه و اصول، کلام اسلامی و اخلاق و تربیت اسلامی از دانش‌آموختگان سطح ۲ داوطلب می‌پذیرد، هم‌چنین سطح ۴ حوزه خواهران، امسال برای اولین بار در رشته فقه خانواده از دانش‌آموختگان سطح ۳ طلبه می‌پذیرد.

او گفت: ۱۱ مدرسه فعال در سطح استان وجود دارد،  در حال حاضر هزار و ۳۷۹ طلبه در حال تحصیل هستند و هزار و ۷۱۷ نفر از دانش‌آموختگان استان فارغ‌التحصیل شده‌اند.

برچسب ها: حوزه غلمیه ، ثبت نام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.