سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه شورای مسکن شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد

تغییر از گلبهار و بینالود به طرقبه شاندیز در نهضت مسکن ملی فقط تا ٢٥فروردین ماه امکان پذیر است.

این جلسه که با حضور فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز مدیر اداره بنیاد مسکن شهرستان و دیگر مسئولین در محل فرمانداری برگزار شد در این جلسه فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز گفت: با پیشنهاد اعضای جلسه بعضی از مشکلات موجود در ثبت نام طرح ملی مسکن برای ساکنان طرقبه شاندیز مطرح شد و برای رفع آن‌ها موارد به اداره کل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی ارسال شد تا در صورت تایید در شورای مسکن استان، مشکلات افراد بومی که در ارائه مدارک مورد نیاز دچار مشکل می‌باشند حل شود.

حمید رضا رحیمیان گفت: متقاضیان بومی طرقبه شاندیز که در ثبت نام طرح ملی مسکن، شهر‌های جدید گلبهار و بینالود را انتخاب کرده اند می‌توانند تا ۲۵ فروردین با مراجعه به سایت مربوطه مکان انتخابی خود را به طرقبه یا شاندیز تغییر دهند.

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز گفت:راي تاييد افراد بومي شهرستان چند طرح پيشنهادي به استان ارسال شده است كه در صورت تاييد استان قابل اجرا است اصلي ترين آن تاييد گروهي است اين كارگروه تشكيل شده از نمايده فرمانداري نماينده دادستاني نمايده شوراي شهر نماينده بنياد مسكن نماينده مسكن شهر سازي تشكيل مي شود.

رحيميان ادامه داد: تاييد افراد بومي دارا ،بودن پسوند فاميلي طرقبه يا شانديز ،عضويت پنج ساله در مراكز بسيج شهرستان و عضويت در كتابخانه هاي شهرستان ديگر طرح پيشنهادي است.

وي ادامه داد: به علتي كه اكثر افراد بومي شهرستان در مشهد متولد شده اند محل تولد آن ها در شناسنامه مشهد ثبت شده است كه با استعلام از اداره ثبت احوال اين نيز قابل بررسي است.

او گفت : افرادي كه ساكن شهر مشهد هستند و در سامانه شهر طرقبه و يا شانديز را انتخاب كرده اند فورا مكان ثبت نامي خود را به گلبهار یا بینالود تغيير دهند زیرا استعلام ایشان منفی خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.