سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال گاز در منطقه هشت کشور ۱۵ درصد افزایش یافت

مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز کشور از افزایش ۱۵ درصدی انتقال گاز دراین منطقه خبر داد.

آقای خدایی با اعلام اینکه پارسال بالغ بر ۳۱ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی از طریق تاسیسات و خطوط لوله این منطقه منتقل شده است،گفت: این میزان گاز انتقالی از منطقه افزایش نزدیک به ۱۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ نشان می‌دهد.

میزان گاز انتقالی از این منطقه جهت مصارف خانگی، نیروگاه ها، صنایع و صادرات در ۱۲ ماهه پارسال، ۳۱ میلیارد و ۷۷۳ میلیون و ۳۱۷ هزار متر مکعب بود که از این مجموع بالغ بر۲۱ میلیارد متر مکعب گاز به شرکت‌های گاز استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان و کردستان تحویل شد.

وی همچنین از تحقق و دستیابی ۸۵ درصدی برنامه‌های نگهداری و تعمیرات پیش بینی شده در بخش عملیات ایستگاه‌ها و خطوط لوله این منطقه در طول پارسال خبر داد.

در سایه مشارکت و همدلی، این منطقه عملیاتی موفق شد با تحقق ۸۵ درصدی اهداف و برنامه‌ها در بخش نگهداری و تعمیرات طی پارسال، گامی موثر در مسیر حرکت به سوی خوداتکایی و تعالی سازمانی بردارد.

 تعهد و مسئولیت پذیری پرسنل  در به ثمر رساندن اهداف و برنامه‌های عملیاتی بسیار با ارزش است.

تغییر کلاس خط ۱۲ اینچ بانه / سردشت در محدوده روستای قلعه شوی به طول ۲۶۵۰ متر، تعویض پوشش نقاط باقیمانده خط ۱۶ اینچ جلفا به طول ۱۳۷۰ متر ۸ اینچ هادیشهر بطول ۵۹۰ متر، تعویض پوشش خط ۴۸ اینچ زنجان / تبریز به طول ۱۰ کیلومتر توسط نوار سرد، تعویض پوشش خط ۳۰ اینچ چلوند / تبریز به طول ۱۸۲۲ متر به صورت پراکنده، بررسی ۹۶۰ کیلومتر وضعیت حفاظت کاتدی و خوردگی خارجی خطوط لوله از اهم برنامه‌های تعمیراتی خطوط لوله این منطقه طی امسال می‌باشد.

کاهش ولتاژ القایی خط ۴۸ اینچ زنجان / تبریز و احیاء سیستم ارت CPS‌ها به تعداد ۱۸ مورد، تعمیر پوشش خروجی ارزیابی پوشش DCVG منطقه ابراهیم آباد و بازرگان، بررسی وضعیت و پیگرانی خطوط لوله اول، دوم، سوم سراسری و خطوط داخلی منطقه، نصب I.J در ابتدای خط ۳۰ اینچ چلوند / تبریز، ابتدای خط ۱۶ اینچ ابرهیم آباد / نقده و محوطه لانچر رسیور سردشت  از دیگر برنامه‌های تعمیراتی خطوط لوله این منطقه طی امسال است.

 امسال نیز برآن هستیم با برنامه ریزی دقیق و همت مضاعف بتوانیم در مسیر تحقق رسالت و ماموریت سازمانی که همانا انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره ور گاز طبیعی می‌باشد بیش از پیش گام برداریم.

برچسب ها: انتقال گاز ، شرکت گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.