سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش شرکت های دانش بنیان در البرز

مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری البرز گفت: برای تحقق شعار سال ، افزایش کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان این اسنان در دستور کار قرار گرفته است.

آقای باباخان گفت: پس از نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب و هدفگذاری صریح معظم له مبنی بر ۲ برابر شدن تعداد شرکت های دانش بنیان در سطح کشور منوط به حفظ و حتی ارتقای کیفیت شرکت های پذیرفته شده است.

تلاش های مختلفی در سطح ملی و استانی برای تحقق فرمایش رهبر انقلاب  آغاز شده است.

او می گوید: اگرچه ۲ برابر شدن تعداد شرکت های دانش بنیان در برخی از استان ها مقداری دشوار به نظر می رسد، اما حاصل شدن  این هدف در استان البرز از پیچیدگی های کمتری برخوردار باشد.

مدیرعامل صندوق پژوهش وفناوری البرز گفت:  این استان  با برخورداری از بیش از سه هزار واحد صنعتی فعال، ۳۰۸ شرکت دانش بنیان و ۱۵۰ برند ملی، ظرفیت صنعتی بالایی برای نقش آفرینی در اقتصاد دانش بنیان دارد.

او می گوید: این استان، دومین قطب ماشین سازی در کشور محسوب می شود و بیش از نیمی از جمعیت شاغل آن را اشتغال صنعتی تشکیل می دهد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان البرز گفت: اولین مورد تمرکز روی واحدهای صنعتی دارای ظرفیت بالا است؛ برخی از واحدهای صنعتی فعال در سطح استان، شرایط اولیه برای تبدیل شدن به یک شرکت دانش بنیان را دارند.

برچسب ها: دانش بنیان ، شعارسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.