رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از اعمال مصوبه افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی از اول فروردین امسال خبر داد.

آقای موسوی گفت: با تصویب شورای شهر بنا شده بود کرایه تاکسی در خطوط مختلف تاکسی ۳۰ درصد و اتوبوس هم ۲۰ درصد اضافه شود که این مصوبه از اول فروردین امسال اجرایی شده است.

او می گوید: با توجه به اینکه تاکسی‌رانان در شرایط گرانی و اوضاع نامناسب اقتصادی متحمل فشار مضاعفی شده‌اند، این میزان افزایش منطقی به نظر می‌رسد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: افزایش کمتر کرایه اتوبوس در مقایسه با تاکسی هم با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی اقشار کم درآمد جامعه و فشار کمتر به آن ها و همین طور تقویت انگیزه شهروندان برای استفاده از ناوگان اتوبوسرانی برای جابه جایی در مقاصد درون شهری اعمال شده است.

موسوی گفت: با تدابیر اندیشیده شده، نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال ۱۴۰۱ رُند شده تا دغدغه تامین پول خُرد در میان نباشد، البته تحقق پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی  امسال باید وارد فاز اجرایی شود تا شاهد رفع اساسی این مشکل باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی آذری
۰۵:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
با توجه به اینکه قشر ضعیف از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند .لذا افزایش ۳۰درصدی کرایه تاکسی‌ها فشار به قشر ضعیف است .لدا بهتر است با توجه به فروکش کردن کرونا و حضوری شدن مدارس و اینکه دانش آموزان و بچه های کوچک از سرویس تاکسی استفاده می کنند سرویس تاکسی با ظرفیت ۴ نفره قیمت گذاری شوند.