سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع نواقص پروژه بزرگراه سنقر- بیستون/تزریق ۱۵۷ هزار و ۸۹۱ دُز واکسن کرونا در سرپل ذهاب

فرماندار سنقروکلیایی گفت : بخشی از پروژه اجرا شده بزرگراه سنقر- بیستون از لحاظ ایمنی دارای نواقصی است که باید رفع شود، راه و شهرسازی باید فعالیت پروژه بخصوص در قسمت گردنه «مله‌ماس» را تعیین تکلیف کند.

غلامرضا مرتضوی گفت : حقیقتا باید فکری به حال این قسمت شود چندین سال است برای مردم سختی‌هایی را به همراه داشته، به هرحال پیمانکار پروژه اگر می‌خواهد کار کند بسم الله، نه اینکه به این صورت پیش برود.

به گفته فرماندار سنقروکلیایی تدوین برنامه مدون و منسجم در حوزه برون شهری و درون شهری در سال ١۴٠١ در دستور کار کارگروه شورای ترافیک شهرستان باشد و بایستی با ارزیابی دوره‌ای میزان تحقق و پیشرفت آن مشخص شود.

برای دومین سال متوالی آمار فوتی تصادفات جاده‌ای در ایام تعطیلات نوروزی در سطح شهرستان با عدد صفر ثبت شد که امیدواریم با رعایت هرچه بیشتر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی این آمار در سال‌های بعد هم تکرار شود.

۱۵۷ هزار و ۸۹۱ دُز واکسن کرونا تزریق شد

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سرپل ذهاب گفت : ۱۵۷ هزار و ۸۹۱ دُز واکسن کرونا از ابتدای شیوع واکسیناسیون در این شهرستان تاکنون تزریق شده است.

سیروس صادقی گفت: از مجموع واکسن‌های تزریق شده به جمعیت هدف ۹۷ درصد به تعداد ۷۰ هزار و ۶۱۹ دُز واکسن در نوبت اول، ۸۶ درصد به تعداد ۶۱ هزار و ۵۲۴ دُز در نوبت دوم و ۴۰ درصد به تعداد ۲۵هزار و ۷۴۸ دُز مربوط به نوبت سوم است.

هم اکنون وضعیت شهرستان از نظر ابتلا به ویروس کرونا زرد است و نیاز است مردم همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را برای مقابله با این ویروس منحوس جدی بگیرند.

مراجعات به مراکز واکسیناسیون کاهش یافته از این رو دانشگاه علوم پزشکی تصمیم بر این داشت که ۲ مرکز تجمیعی را جمع‌آوری و کار واکسیناسیون به پایگاه‌های سلامت در سطح شهرستان و مراکز بهداشتی درمانی محول شده و مردم می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

هیچ محدودیتی در زمینه تزریق واکسن در سرپل ذهاب وجود ندارد و طبق روال سابق واکسیناسیون انجام می‌شود و از طریق شبکه بهداشتی درمانی مراکز تزریق واکسن کرونا، از طریق فضای مجازی به اطلاع مردم خواهد رسید.

از تمام افرادی که هنوز نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده اند درخواست می‌کنیم که برای درامان ماندن از ویروس کرونا و حفظ سلامت خود و اطرافیانشان نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند، چون ویروس کرونا هنوز ریشه کن نشده و خطر کرونا در کمین همگان است.

حفظ فاصله اجتماعی در بیرون از منزل و استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمع‌ها و دورهمی‌ها ضروری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.