سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستری ۱۳۴ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های کرمانشاه

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم‌اکنون ۱۳۴ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۴۶ مورد در بخش‌های ویژه و ۱۱ بیمار هم اینتوبه هستند.

مهدی محمدی گفت : بر اساس اعلام رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت کنگاور به عنوان تنها شهرستان استان کرمانشاه با وضعیت قرمز اعلام شده است.

به گفته سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دوباره رنگ آبی به نقشه کرونایی استان بازگشت شهرستان سرپل‌ذهاب در شرایط آبی کرونایی قرار گرفته است.

سه شهرستان پاوه، هرسین، سنقر و کلیایی در شرایط نارنجی است شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، گیلانغرب، جوانرود، دالاهو، روانسر، صحنه، ثلاث باباجانی و قصرشیرین در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است.

هم‌اکنون ۱۳۴ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۴۶ مورد در بخش‌های ویژه و ۱۱ بیمار هم اینتوبه هستند.

طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی کرونایی در استان ثبت شده که با احتساب آن مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا به ۳ هزار و ۱۲۰ نفر رسیده است.

 ۳۵ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده که در همین بازده زمانی هم ۴۸ مورد پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

طی شبانه‌روز گذشته ۵ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۵ مورد بیمار سرپایی مثبت شناسایی شده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.