سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمانیه:

مصوبه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی فارس اجرا شود

استاندار فارس به بیانات مقام معظم رهبری درباره برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی اشاره و گفت: مصوبه تشکیل و راه اندازی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی باید بیش از گذشته مورد تاکید قرار گیرد.

محمدهادی ایمانیه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی نیاز به یک قرارگاه دارد تا همه سازمان‌های مرتبط در این قرارگاه حضور داشته باشند و افرادی که ناهنجاری‌ها را در ملأعام مرتکب می‌شوند در اقلیت هستند، اما نباید اجازه داد این اقلیت تاثیر خود را در جامعه بگذارند.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: باید با جدیت با متخلفان و مراکزی که ناهنجاری‌ها در آن‌ها به کرات صورت می‌گیرد برخورد شود و نیروی انتظامی و دادگستری در این زمینه ورود داشته باشند.

استاندار فارس با تصریح بر حمایت از طرح چهارشنبه‌های طلایی و گسترش آن در سطح جامعه، گفت: تحقیق کوتاه مدت انجام شود که چه روش‌هایی برای گسترش حجاب برای نسل جوان موثرتر است.

ایمانیه همچنین در ارتباط با کنگره محمد (ص)، پیامبر رحمت نیز گفت: برگزاری این کنگره در استان دائمی شود و برای هر سال اجرای کنگره بودجه‌ای در نظر گرفته شود و به تصویب شورای فرهنگ عمومی برسد که محل تامین آن نیز مشخص باشد تا نگرانی برای برگزاری کنگره نداشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.