سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارمندان دستگاه های اجرایی باید حداقل دو دز واکسن را تزریق کنند

استاندار گلستان گفت: کارمندان دستگاه های اجرایی باید حداقل دو دز واکسن را تزریق کنند.

علی محمد زنگانه در نود و هفتمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا همزمان با ستاد ملی کرونا گفت:بر اساس اهداف کمی تعیین شده باید تا انتهای فروردین میزان تزریق واکسن دز اول در کارمندان به بالای ۹۵ درصد، دز دوم به بالای ۹۰ درصد و دوز سوم به بالای ۴۵ درصد برسد.

او گفت:کارمندان دستگاه‌های اجرایی باید حداقل دو دز واکسن را تزریق کنند.

زنگانه گفت: اقدامات دبیرخانه‌ای و فعالیت کمیته‌ها مناسب است و نماینده تام الاختیار همه دستگاه‌ها موظف به حضور در جلسه کمیته مرتبط هستند.

استاندار گلستان گفت:تا انتهای سال تحصیلی جاری باید واکسیناسیون گروه‌های سنی ۵ تا ۱۱ سال که در حال حاضر ۲۱ درصد است به بالای ۴۰ درصد برسد و گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز باید به بالای ۹۵ درصد ارتقا یابد.

او گفت: باید با اقدامات مدرسه محور میزان واکسیناسیون گروه‌های هدف دانش آموزان، ورزشکاران و کانون پرورش فکری را افزایش دهیم.

استاندار گلستان گفت:مبنای ارایه خدمات، تزریق ۳ دز واکسن است و همه باید در اجرای این مصوبه اهتمام لازم را داشته باشند.

او گفت:شهرستان‌های که رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آن‌ها پایین و زیر ۸۵ درصد است باید با اقدامات مداخله‌ای ضمن اجرای واکسیناسیون میزان اجرای شیوه نامه های بهداشتی را افزایش دهند.

او گفت:خوشبختانه روند افزایش پوشش واکسیناسیون در شهرستان‌های مراوه تپه و گمیشان مناسب بوده و باید دیگر شهرستان‌ها از تجربه آن‌ها در زمینه حضور در مساجد و روستا‌ها استفاده کنند.

استاندار گلستان می گوید:برگزاری مسابقات ورزشی می‌تواند با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی همراه باشد .

او گفت: تاکنون بیش از ۹۳.۵درصد واجدین شرایط استان دوز اول، ۸۳ درصد دوز دوم و ۳۲.۴ درصد هر ۳ دوز واکسن را دریافت کرده اند.

زنگانه گفت:در حال حاضر تمام شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

او گفت:در حال حاضر ۱۸۴ بیمار کرونایی در استان بستری هستند که از این تعداد ۴۹ بیمار در icu و ۲۸ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.