استاندار گلستان گفت: نوروز امسال بیش از ۱۶۸ هزار مسافر در استان اقامت داشتند.

علی محمد زنگانه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: نوروز امسال بیش از ۱۶۸ هزار مسافر در استان اقامت داشتند و بیش از ۴ میلیون بازدید از جاذبه‌های استان انجام شده است.

او گفت: افزایش ۶۷ درصدی ورود مسافر به گلستان نشان دهنده خدمات رسانی و فعالیت شایسته تمامی دست اندر کاران ستاد اجرایی خدمات سفر در استان است.

استاندار گفت: طی این مدت، تصادفات منجر به فوت در استان ۱۱ درصد کاهش یافته است و باید کنترل‌های ترافیکی با روند فعلی ادامه یابد تا با کمترین خطر و بدون حادثه ایام نوروز را سپری کنیم.

او گفت: الگوی اقدمات نوروزی باید در تمام سال مورد توجه دست اندر کاران باشد و گزارش کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد خدمات سفر نشانده اهتمام و تلاش دلسوزان استان برای تبدیل گلستان از معبر گردشگری به مقصد گردشگری است.

استاندار گفت: برگزاری بیش از ۵۰ نوروزگاه، جشنواره‌های فرهنگ روستا، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، سرویس دهی به مسافران و گردشگران، زمینه ساز افزایش نشاط اجتماعی به شمار می‌رود و کیفی سازی اقدامات نقش تاثیرگذاری در حضور مسافران در گلستان خواهد داشت.

زنگانه می گوید: سارقان تجهیزات برقی که خاموشی‌ها و نارضایتی مردم را به دنبال داشت باید با همکاری نیروی انتظامی شناسایی و با آن‌ها برخورد شود.

زنگانه در پایان بر حضور و همراهی سازمان‌های مردم نهاد در روز طبیعت برای حفاظت و صیانت از جنگل‌ها تاکید کرد و گفت: در این روز باید با تدابیر لازم بار ترافیکی مسیر‌های پر تردد را کاهش داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.