سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار:

طرح تنظیم بازار در نیکشهر شکل گرفته است

فرماندار نیکشهرگفت: ۳۷۹ تُن کالای طرح تنظیم بازار در نیکشهر جذب و در حال توزیع است.

مجیب حسنی گفت: ۱۰ تُن روغن برای اصناف جذب و توزیع شده و همچنین ۱۴۰ تن روغن پخت و پز جذب و در حال توزیع است.

او گفت: برنج هندی ۷۰ تن و تایلندی ۱۵ تن جذب و در حال توزیع است و علاوه بر این ۴۰ برنج هندی نیز خریداری شده و در حال حمل به شهرستان است.

فرماندار نیکشهر گفت: ۴۵ تُن شکر خانوار نیز جذب و در حال توزیع است و شکر اصناف ۱۵ تن خریداری و در حال حمل است که به‌زودی توزیع می‌شود.

او گفت:  با هدف رفاه حال شهروندان و کاهش صف‌ها، مراکز توزیع شکر و روغن در مرکز شهرستان نیکشهر از ۲ به ۶ مرکز افزایش یافته است.

به گفته او  همچنین توزیع کالاهای اساسی در مراکز بخش‌های بِنت و آهوران و عوامل توزیع در هفت روستای پرجمعیت نیز در حال انجام است که هر چند این حجم از توزیع و مراکز عرضه کمتر از نیاز مردم است اما سعی شده است با جذب و حمل به موقع کالاهای اساسی برای رضایت‌مندی مردم تلاش کنیم.

حسنی گفت: مرغ منجمد در مرحله نخست، ۲۰ تن جذب و توزیع شده و هم اینک در ایام ماه مبارک رمضان نیز ۱۸ تن و گوشت منجمد گوساله ۶ تن جذب و در حال توزیع است.

او گفت: در این مقطع زمانی ۲ مورد احتکار کالای اساسی کشف و با هماهنگی و اقدامات قانونی به شبکه‌ عرضه تزریق شده است و حدود ۵۰ تن روغن قاچاق نیز در شهرستان نیکشهر کشف شده که با رایزنی صورت گرفته در حال تلاش هستیم با دستور قضایی مستقیم وارد بازار شود.

شهرستان نیکشهر با سه بخش مرکزی، بنت و آهوران و جمعیت ۱۱۰ هزار نفر در ۵۱۰ کیلومتری زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.