سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توطئه فکری دشمنان با آگاهی بخشی برای مردم خنثی می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است تا با استفاده از جهاد تبیین و روشنگری حکیمانه تبلیغات دشمنان را خنثی کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آیین بزرگداشت شهید روحانی، بسیجی و جهادگر شهید حجت الاسلام اصلانی مطالبی را به شرح زیر عنوان کرد: دشمنان اسلام و قرآن با هزینه کرد هزاران میلیارد تومان و ایجاد اسرائیل، داعش و تفکر وهابیت به دنبال توطئه علیه مسلمانان منطقه بوده و باید روشنگری و گسترش جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کرد. 

عربستان محل پمپاژ افکار وهابیت و تکفیر در منطقه و جهان است و صد‌ها سال است که این افکار توسط آل سعود با تشکیل طالبان، داعش و سپاه صحابه در منطقه پمپاژ می‌شود. 

دشمنان اسلام با تشکیل اسرائیل و داعش مسلمانان منطقه را به خاک و خون کشیده‌اند. 

توطئه فکری با نفوذ اسرائیل در عراق، یمن، افغانستان و بحرین با آگاهی بخشی و روشنگری حکیمانه برای مردم خنثی می‌شود. 

آل سعود اکنون با ایجاد شبکه تلویزیونی و فراخوان دشمنان مسلمانان تبلیغ علیه شیعه و اهل بیت (ع) را آغاز کرده تا نسل جوان را تحت تاثیر قرار دهد. 

روحانیون، مسئولان و آحاد مردم وظیفه دارند با بهره گیری از فرصت مناسب ماه مبارک رمضان و آگاهی رسانی در جامعه و جهاد تبیین این تبلیغ مسموم دشمنان خنثی سازی شود. 

شهادت حجت الاسلام اصلانی و دارایی و مجروح شدن حجت الاسلام پاکدامن به دست دیو جهالت مبارزه با انسان و انسانیت است، زیرا که شهادت یک انسان شهادت تمام انسان‌ها و هدایت یک نفر هدایت تمام افراد جامعه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.