سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از نیروهای جوان لازمه تحقق شعار سال

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: لازمه تحقق "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" به عنوان شعار سال، ارتقای کارآمدی در دستگاه‌های اجرایی و استفاده از نیروهای جوان است.

طالبی  در آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی که با حضور ویدئوکنفرانسی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصاد و دارایی در بیرجند برگزار شد گفت: چند مولفه در این زمینه باید در دستور کار قرار گیرد که اولین مولفه استفاده از نیروی جوان کارآمد است.

او گفت: در این صورت با پرورش نیروی انسانی خوب می‌توان مدیران کارآمد را داشته باشیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: حاصل مدیر و نیروی انسانی کارآمد، دستگاه اجرایی کارآمد است از این رو کار و تلاش جهادی محقق خواهد شد.

طالبی با ابراز امیدواری از اینکه اهداف دولت مردمی با کارآمدی دستگاه اجرایی و نیروی انسانی محقق شود گفت: مدیریت نظام‌مند و حاکمیت نگرش علمی از الزامات تحقق اشتغالزایی و تولید است که در این راستا باید از شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کرد و توان دانشجویان و نخبگان به‌کار گرفته شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: وقتی شرکت‌های دانش‌بنیان، نخبگان و مدیران ایده‌پردازی کنند فناوری ایجاد می‌شود و تولید دانش‌بنیان خواهیم داشت.

او افزایش صادرات را از آثار مهم تولید دانش‌بنیان عنوان کرد و گفت: امید است شعار سال در عمل محقق شود و لازمه آن تلاش بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: انتخاب و انتصاب شایسته برای اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی صورت گرفته و امید است از توان مدیرکل سابق نیز به عنوان مشاور امین استفاده شود.

در این آیین از تلاش‌های ۶ ساله عیسی جعفری‌گیو قدردانی و مرتضی ذاکریان به عنوان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.