سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

۵۴۵ طرح در استان در حال اجرا است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۵۴۵ طرح و پروژه عمرانی در استان در حال اجرا است.

به گفته آقای هژبری،۵۴۵ طرح عمرانی با اعتبار استانی ۱۶۰۰ میلیارد تومان در حال اجراست که برخی از این طرح‌ها در ایام پایان سال به بهره برداری رسید و ۳۳ پروژه هم کلنگ‌زنی شد ه است.

او گفت: نشست خوبی با تدبیر استاندار محترم با قرارگاه خاتم الانبیاء برگزار شد که سه پروژه‌ی کلان برای استان مشخص شد، مسیر هلیلان به شباب در دستور کار قرار گرفته شد و امروز عملیات مطالعات قطعه اول این پروژه در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: فاز اول سامانه گرمسیری تا سد کنجان‌چم یکی دیگر از طرح‌های مهم استان است که مقرر شده قرارگاه خاتم تا پایان خرداد عملیات اجرای کانال را به اتمام برساند و سوم امکان سنجی پارک پ. پ است که قرارگاه خاتم در این خصوص فعال خواهد شد.

هژبری با اشاره به اینکه در حوزه مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان هم اقدامات خوبی صورت گرفته شده که در این زمینه ۸۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات استان افزوده شده است، گفت: توجه به اربعین به عنوان یکی از رویکرد‌های اساسی در استان است در این خصوص ۴ جلسه کمیته زیرساخت‌های اربعین برگزار شده و برنامه جامعی در سه سطح تدوین شده است.

به گفته هژبری در سفر‌های نوروزی ۸ جلسه برگزار شد و روزانه گزارشات به وزارت کشور ارسال می‌شد و در این ایام ۱۳۱ هزار نفر مسافر در استان داشتیم ۷۰ درصدظرفیت هتل‌های ما پر شده بود و متاسفانه در تصادفات ۱۶۴ نفر جرحی، ۱۷ نفر فوتی و ۱۰۹ مورد تصادف داشتیم که این آمار تصادفات باید کنترل شود که در این زمینه به دنبال هوشمندسازی جاده‌ها و فرهنگ سازی و رعایت قوانین ترافیکی را داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه در حوزه بارش‌ها ۴۵ درصد در استان نسبت به سال گذشته کاهش داشته‌ایم، گفت: مدیریت منابع آب باید در اولویت اصلی قرار گیرد، راه‌های استان هم اولویت‌بندی شده و محور ایلام به مهران، شباب به مهران، ایلام -بدره -دره شهر از مهمترین اولویت‌ها است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.