سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت‌های عمده کشاورزی شهرستان انگوت شناسایی شود

استاندار اردبیل بر شناسایی ظرفیت‌های عمده و خاص کشاورزی و باغداری شهرستان انگوت تاکید کرد.

سید حامد عاملی گفت: با شناسایی این محصولات با ارزش می‌توان در قالب برنامه توسعه شهرستان برای ایجاد مزارع و باغات دارای محصولات باارزش برنامه ریزی کرد.

استاندار اردبیل در جلسه بررسی برنامه پیشرفت شهرستان انگوت گفت: ایجاد باغات و افزایش تولید محصولات کشاورزی در این شهرستان از جمله برنامه‌های پیشرفت بوده و پیگیری می‌شود.

عاملی آبگیری سد عمارت، اجرای خط انتقال سد تازه کند و اجرای تصفیه خانه دا از جمله نیاز‌های این شهرستان عنوان کرد و خواستار همکاری دستگاه‌های مرتبط و تلاش برای تامین منابع شد.

او با اشاره به تدوین برنامه پیشرفت شهرستان‌های استان، هدف از برگزاری جلسات پیگیری اجرای این برنامه در شهرستان‌ها را رفع موانع احتمالی برای عملیاتی شدن دانست.

استاندار اردبیل با اشاره به نیاز شهرستان انگوت برای مساعدت بیشتر در خصوص راه اندازی نمایندگی‌های دستگاه‌های اجرایی پیگیری این مهم را ضروری دانست.

عاملی اجرای راه، تعیین تکلیف متقاضیان ثبت نام شده نهضت ملی مسکن و تجهیز ساختمان‌های اداری را از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده این شهرستان عنوان کرد.

در این جلسه معاون اقتصادی و عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان انگوت و مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، صمت، میراث‌فرهنگی، کشاورزی و آب و فاضلاب حضور داشتند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.