سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۱۰۰ مبلغ دینی به مناطق مختلف لارستان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ۱۰۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان لارستان برای تبیین و آگاهی بخشی بیشتر مردم از احکام الهی و شعائر و مناسک دینی و اسلامی اعزام شدند.

حجت الاسلام مهد اقبالی گفت: این روحانیون و مبلغان دینی هم بومی منطقه و هم نیرو‌های اعزامی از قم هستند که با شروع ماه مبارک رمضان و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده به روستا‌ها و بخش‌های مختلف شهرستان اعزام شده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت: مبلغان با اجرای برنامه‌های متنوع، جلسات قرآن، سخنرانی و تهیه کمک‌های معیشتی برای نیازمندان تا پایان ماه رمضان در کنار مردم حضور دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان فارس گفت: روحانیون و مبلغان دینی که در خط مقدم برای تبیین درست احکام الهی و اسلام هستند باید با نگاه عالمانه و هوشمندانه و متناسب با نیاز‌های روز جامعه دستاورد‌ها و اهداف و آرمان‌های این نظام الهی را برای مردم بیان کنند.

او گفت: همچنین بیش از ۱۲۰ جلسه قرائت قرآن به صورت دسته جمعی و مسابقات قرآنی اعم از تفسیر و حفظ قرآن کریم در سطح شهرستان در حال برگزاری است.

 اقبالی گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی برای تبیین احکام دینی و اسلامی و جلسات انس با قران در طول ماه مبارک رمضان و به شکل گسترده و منظم از سوی خادمان قرآن اعم از موسسات قرآنی، خانه‌های قرانی، پایگاه‌های مقاومت، کانون‌های قران و عترت، کانون‌های فرهنگی و هنری، هیات امنا‌های مکان‌های مذهبی در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.