سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی برای کشت خرما در سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هلدینگ «ماهان» برای نخستین بار در حوزه کشت خرما در شهرستان میرجاوه در حال سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی است.

داود شهرکی گفت: ورود شرکت‌های بزرگ اقتصادی برای سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان با توجه ظرفیت‌های این استان نوید توسعه و پیشرفت این نقطه از ایران اسلامی را می‌دهد.

او گفت: برای نخستین بار مرکز هدایت و پشتیبانی از سرمایه گذاری در استانداری سیستان و بلوچستان راه اندازی شده که این مرکز نقش بسیار مهمی در حذف بروکراسی اداری دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بزودی سیستم یکپارچه صدور مجوز‌های سرمایه گذاری در این مرکز برای تسریع در روند صدور مجوز سرمایه گذاری استقرار می‌یاید.

او گفت: سیستان و بلوچستان دارای ۱۵ بازارچه مرزی با کشور‌های افغانستان و پاکستان است که البته اکثر این بازارچه‌ها یک طرفه بوده و برای نخستین بار با کشور پاکستان در حال راه‌اندازی سه بازارچه مرزی مشترک هستیم.

شهرکی گفت: صادرات خرد به منظور بهبود وضعیت معیشتی مرزنشینان در پایانه‌های میلک و میرجاوه فعال شده که این امر نقش مهمی در ایجاد اشتغال برای مرزنشینان این مناطق داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.