سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازاریان متخلف گچساران بیش از ۶۴میلیارد ریال جریمه شدند

سرپرست اداره صنعت معدن تجارت گچساران گفت: بازاریان متخلف این شهرستان ۶۴ میلیارد و ۹۹۸ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال جریمه شدند.

محسن ضامن فر با بیان اینکه پارسال  ۴۵۱ بازاری متخلف در گچساران شناسایی شدند گفت: بیشترین تخلفات اصناف این شهرستان در موضوعات عدم درج قیمت و گران‌فروشی بوده است.

او می گوید: در همین مدت ۱۲۰ واحد صنفی متخلف در بازار گچساران پلمب شده است.

به گفته سرپرست اداره صنعت معدن تجارت گچساران، بازرسی از بازار این شهرستان در تمام طول سال انجام می شود و در ایام نوروز با طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان شدت گرفته است.

ضامن فر با اشاره به اینکه در طرح بازار شهرستان گچساران مورد نظارت ویژه بازرسان قرار گرفت می گوید: این طرح پانزدهم اسفند ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد .

او گفت: تاکنون در این طرح ۲ هزار و۵۰۰ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته است که از این تعداد ۹۱ تن به دلیل تخلفات مختلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند .

ضامن فر ارزش ریالی جرائم معرفی شده پانزدهم اسفند تاکنون را بالغ بر پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و می گوید: در این مدت ۲۵ گشت مشترک در بازار گچساران انجام شده است.

سرپرست اداره صنعت معدن تجارت گچساران گفت: این گشت های مشترک با همراهی دستگاه های اجرایی جهاد کشاورزی ، تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف و بسیج اصناف انجام گرفته است.
 
او با اشاره به نقش موثر مردم در حمایت از این اداره برای رسیدگی به تخلفات می گوید: در این ایام ۳۰ فقره گزارش مردمی نیز به این اداره واصل شده است. 

ضامن فر از شهروندان گچسارانی خواست تا بازرسان اداره صنعت ، معدن وتجارت را در  برخورد با متخلفان یاری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.