سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام ۴ باند بزرگ سازمان‌یافته قاچاق مواد افیونی در سیستان و بلوچستان/ ۸ تن مواد مخدر کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای ۱۵۷ عملیات انتظامی علیه قاچاقچیان مواد مخدر و کشف بیش از ۸ تن انواع مواد افیونی در طرح نوروزی ۱۴۰۱ پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر و شناسایی باند‌ها و سرشبکه‌های اصلی مواد مخدر از اولویت‌های مهم و اساسی پلیس سیستان و بلوچستان در طول سال است.

او گفت:   با اشرافیت کامل و رصد اطلاعاتی پلیس استان بر فعالیت و تحرکات قاچاقچیان عمده مواد مخدر، چهار باند بزرگ سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در جنوب شرق کشور شناسایی و منهدم شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان می گوید: در این مدت ۸ تن و ۲۱۶ کیلو گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از باند‌های بزرگ مواد مخدر و خرده‌فروشان کشف که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۵۱ درصدی کشفیات روبرو بوده‌ایم.

در این عملیات‌ها هشت قبضه سلاح سبک و نیمه سنگین و تعداد ۵۴۱ فشنگ جنگی از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

به گفته سردار طاهری با اقدامات به موقع تکاوران انتظامی استان علاوه بر کشف سلاح و مهمات، تعداد ۳۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از سوداگران مرگ نیز توقیف و تعداد ۹۳ نفر قاچاقچی و خرده‌فروش عمده مواد مخدر در محلات و نقاط مختلف استان دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.