سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از ۱۱هزار تخلف سرعت غیرمجاز/جابجایی بیش از ۱۱۹ هزار مسافر نوروزی در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت بیش از ۱۱هزار تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی کرمانشاه خبر داد.

فریبرز کرمی گفت : در افزایش ۲۲ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه، خودرو‌های سواری سبک با هفت میلیون و ۳۷۹ هزار مورد رتبه اول تردد‌های جاده‌ای را به خود اختصاص داده و رشد ۲۵ درصدی نسبت به پارسال داشته است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تردد خودرو‌های سنگین در مدت ایام نوروزی کاهشی ۱.۵ درصدی با آمار تردد ۶۹۵ هزار دستگاه خودرو سنگین به ثبت رسیده است.

در ایام نوروز بیش از ۱۱ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های کرمانشاه به ثبت رسیده است که بالاترین آن مربوط به ثبت سرعت ۱۷۵ کیلومتری در محور شهرستان پاوه بوده است.

انجام بیش از ۱۶ هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی

فریبرز کرمی گفت : در طرح نوروزی امسال که از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین انجام شد، بیش از ۱۶ هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری کرمانشاه انجام شد، این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال که بیش از ۱۷ هزار سفر داشتیم، کاهش هفت درصدی داشته است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه دلیل این امر کاهش محدودیت‌های بیماری کرونا با بهبود شرایط است که باعث شده مردم بتوانند بیشتر از خودرو‌های شخصی برای تردد‌های بین شهری استفاده کنند.

سهم ناوگان اتوبوسی از تعداد سفر‌ها را ۲۴۴۹ مورد با کاهش ۹ درصدی، سهم مینی‌بوس‌ها را ۲۶۴۶ سفر با کاهش ۱۴ درصدی و سهم خودرو‌های سواری را بیش از یاده هزار سفر با کاهش چهار درصدی اعلام کرد.

در نوروز امسال بیش از ۱۱۹ هزار و ۷۰۰ نفر توسط ناوگان عمومی جابجا شدند، در این بخش نسبت به مدت مشابه پارسال با سفر ۱۱۷ هزار نفر، افزایش دو درصدی را داشتیم.

حدود ۴۴ هزار نفر با اتوبوس، ۴۱ هزار و ۶۰۰ نفر با مینی‌بوس و ۳۴ هزار نفر با سواری جابجا شدند که در بخش اتوبوسی رشد ۲۸ درصدی، در بخش مینی‌بوس کاهش ۱۶ درصدی و در بخش سواری افزایش دو درصدی را داشتیم.

در طرح نوروزی امسال ۹۳۳ دستگاه خودرو سواری، ۸۰۰ دستگاه مینی بوس و ۱۸۴ دستگاه اتوبوس پای کار بودند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.