سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۲۱ آشپزخانه طرح اطعام مهدوی همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی

همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان ۲۱ مورد آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در آذربایجان غربی افتتاح شد.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی  در آیین افتتاح این آشپزخانه ها در گفت و گو باخبرنگاران گفت:در نخستین روز از ماه مبارک رمضان ۲۱ آشپزخانه »اطعام مهدوی« به منظور طبخ غذا و توزیع آن دربین مددجویان و نیازمندان در استان افتتاح شد.

سهندی می گوید: ۴۹ آشپزخانه دیگر نیز که مختص مراکز نیکوکاری می باشد که در طول ماه مبارک رمضان برای پخت و توزیع غذا در بین نیازمندان و مددجویان در سطح استان افتتاح می شود.

او با اظهار این که در جشن رمضان سال گذشته ۳۱۰ میلیارد ریال کمک مردمی جمع آوری شد گفت: پیش بینی می شود میزان مشارکت های مردم در جشن رمضان امسال با ۲۵ درصد فزایش به ۳۹۰ میلیارد ریال برسد.

به گفته سهندی  امسال در ماه مبارک رمضان برای ۱۵۰ هزار نفر غذای گرم و ۷۰ هزار سبد کالا در بین مددجویان تحتپوشش توزیع خواهد شد.

او در بخش دیگر سخنان خود گفت: همزمان با اجرای طرح اطعام مهدوی، طرح همسفره ویژه افطاری نیازمندان با ارزشیک میلیارد ریال، طرح هر سازمان یک سفره افطاری و توزیع ۱۰ هزار بسته سبد کالا در مجموع به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریالتوسط خیر طلایی استان در استان اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: مردم نیکوکار آذربایجان غربی می توانند از طریقشماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲، شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱، شماره گیری کد دستوری #۲*۸۸۷۷* و همچنین سایتwww.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

سهندی می گوید: ۹۳ هزار خانوار در قالب ۱۹۰ هزار نفر تحت پوشش حمایت های کمیته امداد می باشند.

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.