رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین‌دژ گفت: این نهاد برای بیش از هزار جوان و شهروند این شهرستان در سال ۱۴۰۰ فرصت‌های شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرد.

فرهاد حبیبی گفت: امسال ۲۱۵ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح های مختلف اشتغالزایی پرداخت شده و در قالب آن برای ۴۶۷ نفر فرصت اشتغازایی مستقیم و برای بیش از ۵۰۰ نفر اشتغازایی غیرمسقیم ایجاد شده است.

او گفت: کمیته امداد شاهین دژ امسال ۲۶ سری جهیزیه نیز به نوعروسان خانوارهای تحت پوشش به ارزش سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای آغاز زندگی مشترکشان تهیه و به آنها اهدا کرده است.

به گفته رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین‌دژ ؛ هم اکنون ۱۰ درصد خانوارهای این شهرستان شامل چهار هزار و ۲۶۴ خانوار، زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته و ماهانه کمک معیشتی دریافت می‌کنند.

حبیبی می گوید: هم اکنون هفت هزار و ۹۴۲ نفر در قالب چهار هزار و ۲۶۴ خانوار در شاهین دژ تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد هزار و ۸۶۳ خانوار شامل ۴۸ درصد مجموع خانوارهای تحت پوشش این کمیته، زنان سرپرست خانوار هستند.

حبیبی گفت: همچنین ۸۹۸ دانش آموز، ۳۸ دانشجو و ۷۷ بیمار صعب العلاج، خاص و زمین گیر در این شهرستان نیز خدمات آموزش و پزشکی رایگان دریافت می کنند.

او می گوید: همچنین امسال ۲ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال شهریه بابت شهریه دانشجویی و کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان برای خرید وسایل آموزشی از طرف کمیته امداد هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.