سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کنست رژیم صهیونیستی: تل آویو برای جنگ بعدی آماده نیست

یکی از اعضای کنست رژیم صهیونیستی تایید کرد این رژیم آماده جنگ نیست و حتی افرادی که بالای ۴۵ سال دارند باید مسلح شوند.

عضو کنست رژیم صهیونیستی اعلام کرد تل آویو برای جنگ بعدی خود آماده نیست و حتی باید همه افرادی که بالای ۴۵ سال دارند از سوی این رژیم مسلح شوند.

بنابر گزارش اسپوتنیک او با بیان اینکه ایران در حال برنامه ریزی برای حمله همزمان در همه جبهه هاست، گفت: من می‌خواهم کسانی که قبلا جنگجو بودند و افراد بالای ۴۵ سال، مجهز به سلاح شوند؛ به مردم کمک کنید آماده شوند، آن‌ها نگهبانان محلی هستند.

این نماینده کنست با اعتقاد به این که کابینه نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دست خود را در برابر توافق هسته‌ای بالا برده است ادعا کرد: ایرانی‌ها ستون اصلی حملات اخیر هستند.

این عضو کنست درحالی توپ را در زمین ایران میاندازد که از چندین ماه پیش شهرک‌نشینان صهیونیست و نظامیان آن بارها به خانه‌ی فلسطینیان حمله کرده و یا به صحن مسجدالاقصی یورش بردند. مردم فلسطین نیز در جواب به این اقدامات رژیم صهیونیستی با انجام چندین عملیات استشهادی سعی در عقب‌راندن این رژیم از خانه‌های فلسطینیان کردند.پ

پیش از این نیز جهاد اسلامی در واکنش به شهادت سه فلسطینی در درگیری‌های چند روز گذشته با نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سیاست کشتار و ترور مردم بی گناه فلسطین درکرانه باختری و قدس اشغالی هرگز امنیت را برای دشمنان به ارمغان نخواهد آورد و به آن‌ها در سرزمین قدس مشروعیت نخواهد بخشید.

شایان ذکر است نیرو‌های رژیم اشغالگر صبح دیروز ۳ فلسطینی را در تقاطع «عربا» در جنین در شمال کرانه باختری به قتل رساندند. اورژانس فلسطین کمی بعدتر اعلام کرد نیرو‌های اشغالگر صهیونیست اجساد این ۳ شهید را در اختیار گرفته و از تحویل آن‌ها خودداری می‌کنند. روز جمعه نیز منابع محلی از درگیری فلسطینیان با نظامیان اشغالگر صهیونیست در شهر «الخلیل» در کرانه باختری و شهادت یک جوان فلسطینی خبر دادند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.