سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده حماس: مقاومت ساکت نخواهد شد

مشیر المصری از فرماندهان حماس در خصوص شهادت جوانان فلسطینی با شبکه المیادین مصاحبه کرده و از عملیات تلافی جویانه نیرو‌های مقاومت خبر داده است.

مشیر المصری در مصاحبه خود با شبکه المیادین در خصوص شهادت سه جوان فلسطینی گفت: «برخی رژیم‌های عربی دشمن را زیر چتر خود قرار می‌دهند تا مرتکب جنایت شوند».

المصری گفت: اشغالگران صهیونیست تلاش کردند تا فلسطینیان را از هدف خود منحرف کنند، اما درنهایت ناکام ماندند.

رهبر حماس از عملیات بعدی جبهه مقاومت خبر داده و اعلام کرد مقامت در حال حاضر با انگشتانی روی ماشه وضعیت را ارزیابی می‌کند. عملیات بعدی شدیدتر خواهد بود و اشغالگران نباید صبر مقاومت را بیازمایند. جنبش مردمی فلسطین در حال حاضر حاکم اوضاع است.

او ضمن هشدار به اشغالگران تاکید کرد که «هر اقدامی با عکس العمل مواجه خواهد شد» و دشمن عواقب اقدامات خود را خواهد دید.

گفتنی است نیرو‌های رژیم اشغالگر صبح امروز ۳ فلسطینی را در تقاطع «عربا» در جنین در شمال کرانه باختری به قتل رساندند. اورژانس فلسطین کمی بعدتر اعلام کرد نیرو‌های اشغالگر صهیونیست اجساد این ۳ شهید را در اختیار گرفته و از تحویل آن‌ها خودداری می‌کنند. روز جمعه نیز منابع محلی از درگیری فلسطینیان با نظامیان اشغالگر صهیونیست در شهر «الخلیل» در کرانه باختری و شهادت یک جوان فلسطینی خبر دادند.

انتقاد حماس از اردوغان: محاسبات خود را بازبینی کنید

المصری در انتها با انتقاد از اردوغان گفت: هرگونه محکومیت عملیات مقاومت غیرقابل قبول است. همه رهبرانی که برای عادی سازی با دشمن می‌شتابند باید محاسبات خود را بازبینی کنند.

گفتنی است رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در تماسی تلفنی با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی، عملیات استشهادی گروه‌های فلسطینی در تل آویو را شنیع خوانده و آن را به شدت محکوم کرده بود. اردوغان از سال گذشته و در پی شدت گرفتن بحران اقتصادی ترکیه، در پی بهبود روابط با کشور‌هایی بوده که پیش از آن روابط خوبی با یکدیگر نداشته اند. اسفند سال گذشته، برای اولین بار در ۱۴ سال اخیر، یک مقام صهیونیست به طور رسمی به ترکیه سفر کرد. سفر دو روزه رئیس رژیم صهیونیستی به آنکارا از سوی جبهه مقاومت و خود مردم ترکیه با انتقادات شدیدی مواجه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.