سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش صد درصدی پلیس اصفهان برای تامین امنیت مردم در روز طبیعت

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از آماده باش صد درصدی نیرو‌های این فرماندهی در حوزه‌های انتظامی و ترافیکی به منظورتامین امنیت مردم در روز طبیعت خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی گفت: تمهیدات ویژه‌ای از سوی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای تامین امنیت مردم در روز طبیعت پیش بینی شده و نیرو‌های این فرماندهی در حوزه‌های انتظامی و ترافیکی با آماده باش صد درصدی در خدمت مردم هستند.

او از راه اندازی گشت‌های ویژه انتظامی و ترافیکی در معابر شهری و برونشهری و همچنین گشت‌های محسوس و نامحسوس در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم هنگام رفتن به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان‌های امن و مجاز پارک کرده و آن‌ها را به تجهیزات ایمنی مجهز نمایند و از قرار دادن اشیای با ارزش در داخل خودرو خودداری و هنگام ترک خودروی خود از بسته بودن در‌ها و شیشه‌های آن اطمینان حاصل کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان می گوید: شهروندان در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مراقب فرزندان و افراد سالمند خود باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً به گشت‌های انتظامی و یا از طریقتماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اپراتوران مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

سردار هاشمی فر گفت: همه ساله عده زیادی در روز طبیعت به باغ‌ها و مناظر طبیعی اطراف شهر‌ها مراجعه می‌کنند. به شهروندان توصیه می‌کنیم هنگام بازگشت از عجله و شتاب دررانندگی خودداری کرده و به هیچ عنوان در شانه خاکی جاده اقدام به رانندگی نکنند.

او می گوید: از شهروندان می‌خواهیم در حفظ نظم و امنیت عمومی، حفظ شئونات اسلامی و رعایت قوانین و مقررات با خادمان خود در مجموعه انتظامی همکاری کرده و به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی توجه لازم داشته باشند.

به نگفته این مقام انتظامی، پلیس تمام توان و ظرفیت خود را بکار بسته تا مردم ساعات و لحظات خوب و خوشی را در این روز سپری کنند و با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع خواهد داشت. برخورد ماموران پلیس با قانون‌شکنان، برهم زنندگان نظم عمومی، مزاحمان نوامیس مردم و آسیب زنندگان به اموال عمومی سخت، قاطع و پشیمان کننده خواهد بود و اجازه جولان دادن به چنین افرادی را نخواهیم داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.