سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلیمانی:

ولی فقیه و جمهوری اسلامی اصل هستند

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حزب و جناح فرع و ولی فقیه و جمهوری اسلامی اصل هستند.

۱۲ فروردین، آغاز رسمیت یافتن جمهوری اسلامی، نقطۀ عطف تاریخ انقلاب و طلیعۀ استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آید.

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به حفظ جمهوری اسلامی ایران میگوید کاری ندارم کسی حرف من را قبول دارد یا ندارد؛ حزب و جناح فرع است؛ اصل، ولی فقیه است. اصل، جمهوری اسلامی است.

به گفته سردار سلیمانی آدم‌ها می‌آیند و می‌روند، قاسم سلیمانی می‌رود و قاسم سلیمانی دیگری می‌آید؛ اینجا جایی است که اگر به خطر افتاد، ما با جانمان مواجه می‌شویم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در باره یوم الله ۱۲ فروردین اعلام کرد.

امام راحل روز مبارک ۱۲ فروردین را، روز امامت امت، فتح و ظفر ملت و نخستین روز حکومت الله نامید. روزی که به لطف پروردگار حکومت مستضعفین بر مستکبرین پیروز شد.

در تاریخ تحولات سیاسی معاصر، مردم سالاری دینی اولین بار در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ تجربه و سبکی نوین و تئوریی بدیع به جهان عرضه گردید بگونه‌ای که این شیوه حکومتی به عنوان الگوئی موفق برای ملت‌های ستمدیده و نهضت‌های آزادی بخش مبدل شده و فرهنگ مقاومت و ایستادگی را در بین ملت‌های تحت ستم پایه‌گذاری نمود.

یوم الله ۱۲ فروردین، تجلی و تحقق ارادۀ ملی در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تکمیل و تثبیت پیروزی غرورآفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بهمن ۱۳۵۷ و اقتدار و عزت برای ایران و اسلام در پرتو شعار همیشه جاوید «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.