سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ایلام:

سهم شرکت‌های دانش بنیان از تولید ناخالص ملی به ۵۰ درصد می‌رسد

امام جمعه ایلام گفت: سهم شرکت‌های دانش بنیان از تولید ناخالص ملی تا پایان سال ۱۴۰۴ به ۵۰ درصد می‌رسد.

به گفته  حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار، تاکید مقام معظم رهبری بر تولید دانش بنیان به این دلیل است که هزینه تولید به حداقل می‌رسد، علم به ثروت تبدیل می‌شود و در اینصورت می‌توان شاهد بهترین تولیدات باشیم و در عرصه بین الملل با سایر کشور‌ها رقابت کنیم.

امام جمعه ایلام امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام گفت: حدود پنج هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور فعال هستند که سهم این شرکت‌ها از تولید ناخالص ملی کشور تنها ۲ درصد است در حالی است تا سال ۱۴۰۴ این میزان به ۵۰ درصد خواهد رسید.

او گفت: تحقق شعار سال ۱۴۰۱ که توسط مقام معظم رهبری عنوان شد نسخه شفابخش بیماری تورم، گرانی و رفع بسیاری از مشکلات اقتصاد در کشور است.

حجت‌الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: در این روز ۹۸.۲ درصد مردم کشور به جمهوری اسلامی رای مثبت دادند و مخالفان در اقلیت قرار گرفتند.

امام جمعه ایلام بیان داشت: اسلامیت جمهوری اسلامی در واقع اجرای احکام خداوند در کشور بود که مردم با رای قاطع خود آن را پذیرفتند، اما غربی‌ها و دشمنان اسلام تلاش داشتند که تنها اسم اسلام بماند، اما هویت و شیوه اجرا آن تغییر کند که با مقاومت مردم این خواسته آنان محقق نشد.

حجت‌الاسلام کریمی تباربا اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان گفت: حفظ حرمت ماه رمضان ضروری و تظاهر به روز خواری ممنوع است و در این ماه مبارک همه امورات ما باید برای خداوند متعال باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.