سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۸ درصد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا دریافت کرده اند

معاون آموزش و متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۹۸ درصد از دانش آموزان استان دُزهای اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

محمد جمالی گفت: همچنین آمارهای موجود نشان می دهد که ۹۹ و ۹۶ درصد فرهنگیان استان به ترتیب دُزهای اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند . 

او می گوید: بنا بر تاکید ریاست جمهور، مصوبه ستاد ملی کرونا و بخشنامه وزارت آموزش و آموزش و پرورش، فعالیت آموزشی تمام مدارس کهگیلویه و بویراحمد از ۱۴خرداد ماه جاری به صورت حضوری از سر گرفته می شود.

جمالی تاکید کرد که بازگشایی مدارس در کهگیلویه و بویراحمد با رعایت بهداشت فردی ،بهداشت محیط ،استفاده از ماسک و تهویه مناسب کلاس ها انجام می گیرد.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۲ هزار و ۷۰۰ آموزشگاه و قریب به ۹هزار کلاس درس دارد. شمار دانش آموزان این استان در سال تحصیلی جاری نزدیک به ۱۷۰ هزار تن است. 

به گفته معاون آموزش و متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، برای نظارت دقیق تر بر آغاز فعالیت آموزشی مدارس ، ۱۳ گروه به شهرستان ها و مناطق آموزشی اعزام می شوند تا بر نحوه بازگشت و بازگشایی مدارس نظارت کنند.

او می گوید: انتظار می رود اولیا و خانواده ها همکاری کنند تا فضای بانشاطی در مدارس ایجاد شود و دانش آموزان با رغبت بیشتری تحصیل را از سر بگیرند.

جمالی گفت: آموزش و پرورش تلاش می کند با برگزاری جشنواره ها ،مسابقات فرهنگی و ورزشی فضای مدارس را به روال قبل از کرونا برگرداند.

او می گوید: ۸۵۰میلیون تومان سرانه بهداشتی به استان اختصاص داده شده که در اختیار مدارس قرار داده می شود و خانواده ها دغدغه ای درباره موارد بهداشتی دانش آموزان و مدارس نداشته باشند و زمینه را برای حضور آنان در مدارس فراهم کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.