سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درآمد قم با کشف فرار‌های مالیاتی افزایش یافت

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم با اشاره به کشف فرار‌های مالیاتی و انتقال پرونده‌های مالیاتی شرکت‌های قمی به استان گفت: از این دو محل، سال گذشته مازاد درآمد۲۵۰ میلیارد تومانی نسبت به سال ۱۳۹۹داشته‌ایم.

 مهدی فراهانی با اشاره به برنامه جدی وزارت اقتصاد برای انتقال پرونده شرکت‌های استانی از تهران یا سایر استان‌ها به استان محل استقرار شرکت‌ها گفت: بر اساس ماده ۱۱۰ قانون مالیات‌های مستقیم، اشخاص حقوقی، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی باید مالیات خود را به استان محل فعالیت خود پرداخت کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم گفت: سال ۹۸ تاکنون همکاران ما در اداره کل امور مالیاتی استان، نسبت به انتقال پرونده‌های مالی شرکت‌های مستقر در دیگر استان‌ها به قم، اهتمام جدی داشته‌اند و در سال ۹۸ موفق شدند که پرونده ۷۰ شرکت را به قم منتقل کنند.

فراهانی گفت: در سال ۹۹ نیز این هدف با جدیت ادامه داشت و ۵۷ پرونده شرکت مستقر در استان، به استان‌های مورد نظر انتقال یافت و در سال ۱۴۰۰ نیز ۵۹ پرونده به قم منتقل شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم گفت: تعداد ۱۹ پرونده هنوز به قم منتقل نشده‌است که انتظار می‌رود با پیگیری وجدیت همکاران مالیاتی، این پرونده‌ها نیز امسال به استان منتقل شود و مالیات آن‌ها نقشی در عمران و آبادانی استان مقدس قم داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.