سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت کشور برای تامین واگن جهت تست گرم متروی قم ورود کند

شهردار قم با بیان اینکه متروی قم آماده تست گرم است، از وزارت کشور خواست تا برای تامین واگن جهت تست گرم متروی قم ورود جدی به این موضوع داشته باشد.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار با استاندار قم، با بیان آخرین وضعیت پروژه مترو قم گفت: ما در این پروژه آماده تست گرم بوده و از راه‌های مختلف به دنبال تأمین واگن هستیم که نیاز بوده وزارت کشور ورود جدی‌تری به این موضوع داشته باشد.

شهردار قم با اشاره به تحقق بیش از ۹۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم گفت: بعد از تفریغ بودجه، احتمالاً تحقق بودجه سال گذشته به ۹۵ درصد خواهد رسید.

سقائیان نژاد  با تأکید بر اینکه بودجه امسال شهرداری بیش از چهار هزار و پانصد میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است، گفت: ۱۶ پروژه نیمه‌تمام و پروژه شاخص امسال به اتمام یا شروع فعالیت می‌شود.

شهردار قم گفت: احداث تقاطع صدوقی و فردوسی، احداث تقاطع کیوانفر، بهره‌برداری از تونل بلوار جمهوری اسلامی، تقاطع نماز، تونل غدیر و تکمیل تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله حکیم ازجمله این پروژه‌هاست.

سقائیان‌نژاد از پیش‌بینی ۱۱۶ میلیارد تومان برای ادامه نهضت آسفالت در شهر قم، گفت: امسال با تحقق اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری می‌توان پروژه‌های شاخص اطراف حرم مطهر، چهل اختران، دروازه ری و… را تعیین تکلیف و به سرانجام رساند.

شهردار قم از بهره‌برداری از ۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه در سال گذشته خبر داد و گفت: برای جمع‌آوری ریل‌های متروکه نیاز بوده تا کمیته‌ای تشکیل شود تا باقیمانده ریل‌های متروکه به‌صورت منطقه‌ای تعیین تکلیف شود.

برچسب ها: متروی قم ، وزارت کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.