شهردار قم با اشاره به تحقق بیش از ۹۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم گفت: خوشبختانه بیش از ۹۵ درصد برنامه‌های سال گذشته شهرداری محقق شده است.

 سید مرتضی سقاییان‌نژاد شهردار قم در دیدار نوروزی با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم، با تأکید بر رفع کاستی‌ها و خطا‌ها در سال جدیدگفت: خداوند فرصت خدمت دوباره در سال جاری به ما داده و باید بتوانیم از این فرصت کمال استفاده را ببریم.

شهردار قم انسجام و وحدت را در شهرداری قم مهم و کلیدی خواند و گفت: باید موقعیت و ارزش کار در شهر قم را بفهمیم تا بتوانیم منسجم کار را انجام دهیم و در نهایت به پتانسیل روحی هر فرد نیز برمی‌گردد که باید وحدت درون برای حفظ نفس ایجادشده و میزان دست خودمان است.

سقائیان نژاد با ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری گفت: ظرفیت شهرداری قم برای اجرای پروژه و خدمت به مردم بیش از بودجه وجود دارد و امیدواریم بتوانیم سال پربرکتی برای شهر قم رقم بزنیم.

شهردار قم انسان را دارای روح الهی دانست وگفت: انسان با زشتی‌ها سازگار نبوده و حق‌طلب و عدالت‌طلب است و ما درجایی قرارگرفته‌ایم که بیشترین ارتباط را با مردم داشته و با توجه به این‌که بالاترین عمل صالح خدمت به مردم است این شرایط برای مدیران شهرداری فراهم‌شده است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به تحقق بیش از ۹۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم گفت: خوشبختانه بیش از ۹۵ درصد برنامه‌های سال گذشته شهرداری محقق شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.