سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف۸۰۲ کیلوگرم تریاک در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با رصد اطلاعاتی و اشرافیت تکاوران انتظامی در استان ۸۰۲ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچیان در سراوان کشف شد.

سردار احمد طاهری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق به حوزه استحفاظی شهرستان دست یافتند.

او گفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی، عصر روز گذشته اعضای این باند قاچاق را که قصد جابه جایی محموله مواد مخدر از مخفیگاه خود در حوالی روستای آسپیچ داشتند شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:  با شروع عملیات، سوداگران مرگ با مشاهده ماموران انتظامی به سمت ارتفاعات تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی با تنگ شدن عرصه یکی از قاچاقچیان در حلقه محاصره پلیس گرفتار و دستگیر می‌شود.

اوو گفت: در این عملیات تکاوران در بازرسی از محل و مخفیگاه قاچاقچیان ۸۰۲ کیلو و ۵۰ گرم تریاک به همراه ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را کشف کردند.

سردار طاهری گفت: تکاوران انتظامی سیستان و بلوچستان با هر گونه تحرک سوداگران با قاطعیت تمام برخورد و اجازه کوچکترین فعالیتی را به آنان نخواهند داد.

برچسب ها: کشف تریاک ، مواد مخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.