سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردهمایی بزرگ مبلغان استان همدان در آستانه ماه رمضان

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی همدان گفت: نخستین گردهمایی بزرگ مبلغان طلایه داران تبلیغ در استان همدان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری گفت: نخستین گردهمایی مبلغان،  پنجشنبه یازدهم فروردین در حسینیه حضرت امام (ره) برگزار خواهد شد.

او گفت: این برنامه یکی از برنامه‌های بزرگ مبلغان استان است که با حضور طلاب سراسر استان، مبلغان و گروه‌های تبلیغ قم که برای تبلیغ ماه مبارک رمضان به استان همدان اعزام شده‌اند و همچنین امام جمعه‌های مساجد و روحانیون هجرت و مستقر و روحانیون فرهنگی و مسئولین پایگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و مسئولین گروه‌های فرهنگی، گروه‌های تبلیغی خواهران و برادران و فعالان تبلیغی مدارس در غالب طرح امین یک برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: هدف از گردهمایی و همایش تبیین نظام انتظارات رهبر انقلاب اسلامی در جهاد تبیین است که در عنوان همایش به عنوان روایت امید است.

حجت الاسلام نظیری گفت: یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب اسلامی در گام دوم و در سایر فرمایشات خود دارند این است که جامعه ما باید به پیش برندگی انقلاب اسلامی و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی امید و باور جدی در این زمینه داشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: با توجه به اینکه در فضای جامعه مقداری یاس و نا امیدی حاکم شده است آنچه در فضای شبکه تبلیغی به عنوان یک رسالت در ماه مبارک رمضان تعریف شده است احیا امید و نشاط در فضای جامعه است که روحانیون و مبلغین در این فضا نقش آفرینی بسیار مؤثری دارند و بناست این گفتمان در این نشست به صورت دقیق توسط مهمانان و سخنرانان تبیین شود.

نظیری گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این همایش که جز ابتکارات است بیان تجربه‌های تبلیغی توسط تعدادی از مبلغین موفق استان است مبلغینی که در حوزه خانواده و جمعیت، خدمات اجتماعی، گروه‌های جهادی، کودک و نوجوان فعال هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: در پایان این همایش از تعدادی از مبلغین و جوانان تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام نظیری گفت: مهمان ویژه این همایش قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور خواهد بود و برنامه با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، استاندار همدان، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان و مدیریت حوزه‌های علمیه استان و مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و قائم مقام حوزه‌های علمیه استان برگزار می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.