سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۱۴ قرارگاه عهد خدمت در استان کرمان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با تشکیل قرارگاه عهد خدمت جهت خدمت رسانی، در ایام نوروز ۱۴ قرارگاه در استان فعال شدند.

سرهنگ جواد جلالی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت : با تشکیل قرارگاه عهد خدمت جهت خدمت رسانی، هماهنگی و پشتیبانی از گروه‌های جهادی در ایام نوروز ۱۴ قرارگاه در استان کرمان فعال شدند.

او گفت: در این راستا ۲ قرارگاه ملی در شهرستان ریگان و قلعه گنج، ۱ قرارگاه استانی در مرکز استان و ۱۱ قرارگاه منطقه‌ای با اولویت‌های شهرستان‌های شرقی و جنوبی استان فعالیت‌های خود را آغاز کردند

مسئول سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: از ۲۵ اسفند ماه تا امروز در قرارگاه ریگان ۱۵ گروه جهادی به تعداد ۳۰۰ جهاد گر و ۷ گروه بومی و ۸ گروه غیر بومی از استان‌های اصفهان، تهران و مازندران به خدمت رسانی به مردم این مناطق مشغول فعالیت هستند.

این مقام مسئول گفت: قرارگاه ملی قلعه گنج ۲۷ گروه جهادی به تعداد ۸۲۴ نفر در قالب ۱۲ گروه بومی و ۱۵ گروه غیر بومی از استان‌های یزد، تهران و قم به خدمت رسانی مشغول بودند.

جلالی گفت: گروه‌های جهادی در عرصه احداث و تکمیل مدارس، احداث منازل محرومین، ساخت سرویس بهداشتی و حمام، مشارکت در پروژه‌های آبرسانی و عمرانی، موضوعات فرهنگی، کشاورزی و اشتغال در حال خدمت رسانی هستند.

او گفت:در قرارگاه استانی، قرارگاه دانشجویی با استفاده از ظرفیت ۳۰ گروه جهادی به تعداد ۷۰۰ جهادگر در مناطق محروم زرند، برسیر، بم ریگان، جیرفت، رودبار، قلعه گنج و منوجان در تمامی عرصه‌ها خدمت رسانی می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج سازدگی سپاه ثارالله گفت: بسیج طلاب با استفاده از ۸ گروه جهادی به تعداد ۲۲۰ طلبهه جهادگر در عرصه‌های فرهنگی مذهبی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج آسان و توزیع گوشت قربانی بین مردم محروم و کم برخوردار حضوری فعال دارند.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی دانش آموزی گفت: ۴۰۰ جهادگر در قالب ۴۰ گروه جهادی در اکثر شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند که عمده فعالیت این دانش آموزان در حوزه تقسیم شادی و کمک‌های مومنانه و کاشت نهال است.

جلالی ادامه داد: ۱۲۰ نفر جهادگر در ۸ شهرستان استان در قالب گروه‌های جهادی جامعه پزشکی به ارائه خدمات تخصصی پزشکی و درمانی در قالب طرح شهید رهنمون فعال هستند شهرستان‌های رفسنجان، بم، جیرفت، زرند و کرمان بردسیر هدف گروه‌های جهادی بودند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: ساماندهی و پشتیبانی از گروه‌های جهادی در سال ۱۴۰۱ با قوت بیشتر وبا استفاده از تمام ظرفیت‌ها به ویژه هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های اجرایی در دستور کار بسیج سازندگی خواهد بود تا بتوانیم تا پایان سال در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف و با استفاده از شبکه گسترده گروه‌های جهادی بخش عمده‌ای از مشکلات مردم مناطق محروم برطرف کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.