شهردار کرمان و فرمانده قرارگاه جهادی کریم اهل بیت (ع) شهرداری کرمان از ساخت پارک کودک در حرمک از توابع شهرگلباف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان گفت: با توجه به اینکه یکی از وظایف این قرارگاه، خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخودار است، از روستای حرمک بازدید شد تا مناسب‌ترین محل برای ساخت این پارک جانمایی شود.

او با بیان اینکه این روستا در فاصله‌ی ۵۰ کیلومتری شهرستان گلباف و در مسیر گردشگری آبشار کشیت واقع شده و در طول فصل پاییز و زمستان، دارای گردشگر بومی و غیربومی است، افزود: با این حال این روستا، از لحاظ امکانات رفاهی در سطح روستا‌های کم‌برخوردار استان محسوب می‌شود.

عالم زاده تصریح کرد: از آنجاکه یکی از نیاز‌های فرهنگی هر منطقه، وجود فضایی مناسب برای بازی کودکان است و کودکان روستا از این مهم محروم هستند و با توجه به اینکه قرارگاه عملیاتی کریم اهل بیت (ع) شهرداری کرمان، درصدد ساخت بنا‌های ماندگار و مورد نیاز در مناطق محروم استان است؛ بنابراین، ساخت پارک کودک در روستای حرمک در دستور کار قرار گرفت.

او کودکان را آینده‌سازان کشور و توجه به نیاز‌های آن‌ها را جزو برنامه‌های اولویت‌دار دستگاه‌ها دانست و گفت: باتوجه به اهمیت موضوع و بازدید میدانی، مجاورِ ساختمان امام‌زاده زید ابن محمود، سکوبندی‌هایی با پوشش درختان خرما وجود دارد که محل مناسبی برای ساماندهی و ساختِ بوستان کودک است.

عالم زاده افزود: در ادامه بازدید، مقرر شد به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، کمیته عمران و سازندگی این قرارگاه، براساس امکانات موجود، ضمن طراحی، نسبت به ساختِ پارک کودک در این روستا اقدام کند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کودک ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار