سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیرکل جمعیت هلال احمر:

خدمات رسانی به مسافران نوروزی اولویت جمعیت هلال احمر است

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: همکاران ما در هلال احمر برنامه‌ریزی‌های لازم در عرصه‌های مختلف را داشته‌اند تا به لحاظ کمی و کیفی متناسب با زائران و مسافران نوروزی ارائه خدمت داشته باشند.

 روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، یعقوب سلیمانی در دیدار با استاندار  سیستان و بلوچستان  گفت: جمعیت هلال احمر با آمادگی کامل و بر اساس وظایف ذاتی خود در خصوص خدمات‌رسانی به مردم در ایام نوروز اقدام کرده است.

او گفت: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به سال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده هلال احمر می‌تواند گام‌های موثری در تحقق این شعار بردارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر بر اساس رسالت و مسوولیتی که دارد از ابتدا تا انتها در کنار مردم خواهد بود چرا که از جنس مردم است.

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار از زحمات جمعیت هلال احمر در سیل اخیر جنوب این استان و همچنین برنامه‌های طرح ملی نوروز تقدیرکرد.

دکتر سلیمانی در سفر به سیستان و بلوچستان همچنین از پایگاه‌های امداد و نجات پلیس راه زاهدان، پست نوروزی و موزه فرهنگی شهر سوخته، پایگاه امداد و نجات حسنخون شهرستان زهک، ایستگاه تصفیه آب، خانه هلال توجگی روستای دهنو از توابع زهک بازدید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.