سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امحاء ۱۸۳۰کیلوگرم مواد غذایی فاسد در تعطیلات نوروزی در قم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت:در نیمه اول تعطیلات نوروزی بیش از هزار و ۸۳۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف در بازدید‌های صورت گرفته کشف و امحاء شد.

 سیامک محبی  با اشاره به عملکرد مرکز بهداشت استان قم در ایام نوروز گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۵ هزار و ۵۱۳ بازدید توسط بازرسان مرکز بهداشت استان قم در راستای نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی صورت گرفته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: بازرسان و کارشناسان مرکز بهداشت استان از اماکن مختلفی همچون تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهر قم و روستان‌های استان بازدید داشتند که طی این بازرسی‌ها تعداد ۷۵۲ مورد اخطار کتبی برای واحد‌های مختلف صادر و در این مدت ۱۶ واحد نیز تعطیل شدند.

او گفت: در نیمه اول تعطیلات نوروزی بیش از هزار و ۸۳۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف در بازدید‌های صورت گرفته کشف و امحاء شدند و همچنین ۷۷۱ مورد کنترل کیفی آب شرب و کلرسنجی صورت گرفت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه در هفته گذشته به ۵۴ گزارش مردمی رسیدگی و با تخلفات برخورد شده است گفت: شهروندان قمی و همچنین زائران می‌توانند در صورت مشاهده تخلف بهداشتی موضوع را طی تماس با سامانه ۱۹۰ گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.