سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت کمک هزینه درمانی هلال احمر به نیازمندان

جمعیت هلال احمر استان مرکزی به نیازمندان کمک هزینه درمانی پرداخت می کند.

محمد طهماسبی آشتیانی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: این جمعیت در سال ۱۴۰۰ به بیش از سه هزار بیمار نیازمند کمک هزینه درمانی پرداخت کرد.

طهماسبی آشتیانی افزود: پرداخت اعتبارات کمک درمانی به بیماران نیازمند از تیرماه سال ۱۴۰۰ ابلاغ شد و تا پایان سال در این راستا، ۴۷۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

او ادامه داد: کمک‌های درمانی صورت گرفته به بیماران در زمینه‌های دارو، درمان، هزینه‌های بستری، ارتوپدی، فیزیوتراپی و پاراکلینیک بوده که به صورت بلاعوض و یا تسهیلات قرض الحسنه از طریق بانک‌ها پرداخت شده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: افزایش قیمت‌ها و فشار بالای اقتصادی بر روی خانواده‌های کم بضاعت و همچنین افزوده شدن تأثیرات منفی اقتصادی شیوع ویروس کرونا در کشور، باعث شده بسیاری از افراد از پس تامین هزینه‌های درمانی خود بر نیامده و یا امکان ادامه روند درمان را نداشته باشند.

طهماسبی آشتیانی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر با نیازسنجی دقیق و به هنگام توانسته در این زمینه مداخله کند تا بخشی از این هزینه‌ها جبران شود.

او افزود: حضور بیشتر خیران در این مسیر نقش موثری در کاهش آلام نیازمندان و دردمندان دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
داروخانه هلال احمر اراک داروهای درمان ناباروری و آی وی اف رو نمیاره چرا ؟ هلال احمر همه شهرها این داروها رو داره . چرا باید زنگ بزنیم از هلال احمر قم داروها رو بگیریم وقتی اراک خودش یه کلانشهره ؟
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
فعلا دارو گرون شده .