سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق در اردبیل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: با استمرار بارش برف در استان اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق در آماده باش کامل بودند.

حسین قدیمی گفت: همزمان با شروع تعطیلات عید نوروز بارش برف و کولاک در استان اردبیل آغاز شد و تداوم این بارش‌ها موجب خاموشی‌ها در برخی از نقاط روستایی و کوهستانی شد که اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی‌ها اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل می‌گوید: بارش برف سنگین در شهرستان کوهپایه‌ای گرمی در شمال استان اردبیل و کولاک شدید راه‌های مواصلاتی بسیاری از روستا‌ها را مسدود کرد و باعث پارگی شبکه‌های برق ۷ روستای این شهرستان شد.

قدیمی گفت: از ابتدای بارش برف، به دلیل مسدود بودن راه‌های ارتباطی، اکیپ‌های عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان منتظر بازگشایی مسیر‌ها نمانده و با پای پیاده جهت رفع خاموشی به محل‌ها اعزام شدند.

او با بیان اینکه علیرغم وجود برف بسیار سنگین و کولاک شدید همکاران مدیریت برق گرمی در اسرع وقت برق این روستا‌ها را وصل کردند گفت: متاسفانه تداوم بارش‌های سنگین مجددا باعث پارگی شبکه برق این روستا‌ها شد و مجددا همکاران با پای پیاده برای رفع آن اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: با وجود اینکه مسیر برخی از این روستا‌ها همچنان مسدود است و ارتفاع برف به قدری است که باعث مدفون شدن خودرو‌ها در برف شده است، اما خوشبختانه دیروز با پیاده روی ۱۰ کیلومتری توسط همکاران با وجود این حجم از برف و سرمای شدید، برق روستای قره بلاغ و داش دیبی نیز برطرف شد و به جز پاسگاه مرزی ساری بلاغ، تمام روستا‌های شهرستان گرمی در حال حاضر برقدار هستند.

قدیمی با اعلام اینکه در شهرستان نمین نیز خاموشی‌های موردی به وجود آمده بود گفت: فقط دیروز در مسیر خط تله کابین شهرستان نمین، طوفان شدید و یخ بستن کابل‌ها منجر به شکستن پایه بتونی و پاره شدن کابل‌ها شده بود که همکاران بلافاصله با پای پیاده جهت رفع خاموشی و اصلاح شبکه فشار متوسط اقدام کردند.

او می‌گوید: در حال حاضر در سطح استان پاسگاه مرزی عنبران علیای شهرستان نمین به علت شکسته شدن ۹ تیرچوبی و پاسگاه مرزی ساری بلاغ شهرستان گرمی به علت شکسته شدن ۴ اصله تیر برقدار نمی‌باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: فعلا برق مورد نیاز این پاسگاه‌ها از طریق دیزل ژنراتور تامین می‌گردد و مسیر صعب العبور آن‌ها در حال بازگشایی است. به محض بازگشایی با انتقال لوازم و تجهیزات، اکیپ‌های برق نمین و گرمی نسبت به تامین برق از شبکه ۲۰ کیلوولت اقدام خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.