سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی ۱۶ واحد صنفی متخلف بهداشتی در نیمه اول نوروز ۱۴۰۱

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به انجام پنج هزار و ۵۱۳ بازدید در راستای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در نیمه اول تعطیلات نوروزی گفت: در این مدت ۱۶ مکان و واحد صنفی تعطیل و ۷۵۲ مورد اخطار صادر شده است.

سیامک محبی با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی گفت: با انجام نظارت کارشناسان مرکز بهداشت از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در سطح شهر و روستا، تعداد پنج هزار و ۵۱۳ مورد نظارت در نیمه اول تعطیلات نوروزی انجام شده است که ۱۶ امکنه و واحد صنفی تعطیل و ۷۵۲ امکنه اخطار تعطیل دریافت کرده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در این مدت همچنین تعداد ۷۷۱ مورد کنترل کیفی آب شرب و کلرسنجی انجام و بیش از ۱۸۳۰ کیلو مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف جمع آوری و از چرخه مصرف خارج شده است.

محبی با تاکید بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی در همه عرصه‌ها و نیز رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: در طول هفته گذشته به ۵۴ گزارش مردمی رسیدگی و در صورت نیاز برای برخورد، به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، از همشهریان و زائرین گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و یا عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مراتب را به سامانه ۱۹۰ گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.