سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صف خرید و فروش سهام در ۶ فروردین

در ساعت ۹:۴۰ شاخص کل بورس با رشد ۱۱ هزار و ۶۰۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۸ هزار و ۸۵۵ واحدی قرار گرفت.

امروز شنبه (۶ فروردین) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۶ هزار و ۹۴۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۴ هزار واحدی  قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۰ شاخص کل بورس در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۸ هزار و ۸۵۵ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۴۱۹ واحدی در ارتفاع ۳۴۹ هزار و ۶۸۸ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، شبندر و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند.خساپا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۵۰ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۴۲۸ واحدی قرار گرفت.

سه نماد آریا، خدیزل و شاوان بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشتند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۱:۰۰ شاخص کل بورس با رشد ۱۷ هزار و ۲۳۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۸۲ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۵۳۲ واحدی در ارتفاع ۳۴۹ هزار و ۸۰۰ واحدی قرار گرفت.

سه نماد خساپا، خودرو و شستا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند. شاخص فرابورس با رشد ۱۰۰ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۴۷۸ واحدی قرار گرفت. سه نماد آریا، هرمز و بپاس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشتند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

در این دقایق ۹۸ نماد در صف خرید و ۳۰ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۲:۰۵ شاخص کل بورس با رشد ۲۲ هزار و ۸۶۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۱۱۳ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۲۴۷ واحدی در ارتفاع ۳۵۰ هزار و ۵۱۶ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، فملی و پارسان بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۶۱ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزارو ۵۴۰ واحدی قرار گرفت.

فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار فرابورس است. در این لحظه ۱۱۳ نماد در صف خرید و ۳۷ نماد در صف فروش هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.