سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات لازم برای کاهش تلفات سفر‌های نوروزی اردبیل انجام می‌شود

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: اقدامات لازم برای مدیریت حوادث و به حداقل رساندن تلفات رانندگی نوروزی در سطح استان در دستور کار است.

کمال الدین میرجعفریان گفت: متاسفانه در طول سال‌های اخیر، در استان اردبیل همانند سطح کشور شاهد فوت هموطنان در سفر‌های نوروزی بودیم که در ماه‌های گذشته جهت کاهش آمار فوتی‌ها در جاده‌های استان اردبیل تدابیری برنامه ریزی شد.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل در جریان بازدید از شهرستان نیر گفت: در ستاد سفر استان اردبیل به ریاست استاندار اردبیل، تصمیمی اتخاذ شد که نقاط و گردنه‌های حادثه خیر استان اردبیل شناسایی شده و مراکز ارائه خدمات موقت دایر شود که این امر موجب کاهش چشمگیر آمار تلفات جاده‌ای استان اردبیل خواهد شد.

میرجعفریان می‌گوید: پس از بررسی‌های لازم توسط دستگاه‌های مربوطه، ۱۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان اردبیل شناسایی شد که در حال حاضر در نقاط مدنظر، چادر‌ها و آلاچیق‌هایی مستقر شدند که به مسافران خدمات ارائه می‌کنند.

او گفت: دستگاه‌های اجرایی و ستاد خدمات سفر شهرستان نیر در استقبال و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی، عملکرد بسیار مناسبی را داشته است و یکی از شهرستان‌های موفق در نوروز سال‌جاری است.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل می‌گوید: به همت و تلاش شبانه روزی راهداران استان اردبیل، کلیه محور‌های مواصلاتی استان همچون محور‌های شهرستان نیر باز بوده و تردد به شکل روان در جریان است.

میرجعفریان در بازدید از ایستگاه ایمنی و سلامت نیر گفت: هلال احمر یکی از ارکان اصلی ارائه خدمات و امداد و نجات محسوب می‌شود و اقدامات و رشادت جمعیت هلال احمر به خصوص جوانان قابل تقدیر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.