مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آغاز فعالیت ۱۷ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات نوروزی ۷ پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در سطح استان خبر داد.

عزت اله ضربی گفت: ۱۳ پایگاه ثابت، ۴ پست موقت امدادی و ۷ پست ایمنی و سلامت مسافرین تمهیدات لازم را برای خدمات رسانی به هموطنان در نوروز اندیشیده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مراسم آغاز طرح نوروزی در مرکز فرماندهی انتظامی استان که با حضور دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات سفر برگزار شد با بیان اینکه طرح‌های نوروزی به صورت ملی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود، گفت: هدف از این طرح کاهش تلفات جاده‌ای و شتاب دهی برای حادثه دیدگان است.

ضربی با بیان اینکه ۱۸۰ نفر نیروی انسانی به صورت روزانه در طرح‌های نوروزی در سطح استان اردبیل مشارکت دارند، گفت: ۵۰ دستگاه خودروی‌های امدادی نیز به کار گرفته شده است.

او با اشاره به این که تیم‌های واکنش سریع، واحد‌های مرکز کنترل و هماهنگی عملیاتی و پاسخگویی اضطراری در مرکز استان و شعب تابعه به صورت ۲۴ ساعته در این طرح حضور دارند، گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل همواره آماده امدادرسانی بوده و هموطنان می‌توانند در صورت بروز هر گونه حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.