سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ واحد عرضه مرغ در هویزه به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شدند

سرپرست اداره دامپزشکی هویزه گفت: ۲ واحد عرضه مرغ که اقدام به یخ زدایی مرغ منجمد و توزیع آن بصورت مرغ کشتار روز در سطح شهرستان می‌نمودند شناسایی شدند.

سید ناصر موسوی می‌گوید: در جهت طرح تشدید نظارت برفرآورده‌های خام دامی ویژه ایام نوروز و فعالیت کارشناسان اداره نظارت در طول تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ مراکز عرضه فرآورد‌های خام دامی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

او افزود: عوامل متخلف در سطح شهرستان شناسایی و با همکاری پلیس اماکن، اتحادیه اصناف و اداره صمت و دستور مقام قضایی پلمب می‌شوند.

آقای موسوی ادامه داد: یکی از وظایف اساسی دامپزشکی، تامین بهداشت فروارده‌های خام دامی و نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فراورده‌های خام دامی و نهایتا تامین سلامت و امنیت غذایی آحاد جامعه است.

سرپرست اداره دامپزشکی هویزه مدعی شد: در انجام این مهم و تامین سلامت شهروندان دامپزشکی با حمایت دستگاه قضایی جدی و کوشا بوده و با متخلفین که سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند بر خورد قانونی می‌کند.

در پایان نیز سرپرست دامپزشکی شهرستان با توجه به احتمال انتشار بیماری‌های مشترک از طریق فراورده‌های خام دامی بر خرید این فراورده‌ها از مراکز زیر نظر دامپزشکی تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.