سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال گذشته صورت گرفت

امداد رسانی هلال احمر کردستان به بیش از ۱۷ هزار نفر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر در سال گذشته به ۱۷ هزار و ۷۹۰ نفر حادثه دیده در مناطق مختلف استان امدادرسانی کردند.

پیام جلالی گفت: سال گذشته در حوادث جاده‌ای به یک هزار و ۲۲۲ نفر، زلزله چهار هزار و ۱۵۸ نفر، برف و کولاک ۱۲ هزار و ۱۱ نفر، سیل و آبگرفتگی ۹۷، حضوری ۴۳، شهری ۲۰۱، کوهستان ۴۶، دریایی و ساحلی چهار و صنعتی و کارگاهی یک نفر حادثه دیده امدادرسانی صورت گرفت.

او گفت: تعداد کل حوادث به وقوع پیوسته  ۴۶۶ مورد بوده است ودر سال گذشته سه هزار و ۸۷۵ نفر اسکان داده شدند که از این تعداد سه هزار و ۱۲۰ نفر گرفتار در برف و کولاک و ۷۵۳ نفر متاثر از وقوع زلزله بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: ۱۳۷ نفر در حوادث سال گذشته فوت کردند و در این حوادث ۲۴۸ نفر نجات یافتند که از این تعداد ۲۲۹ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۹ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

به گفته جلالی، طی یک سال گذشته ۶۷۴ تیم عملیاتی با ۲ هزار و ۲۹۰ نفر امدادگر و نجاتگر و ۳۸۹ دستگاه آمبولانس به صحنه حوادث اعزام شدند و ۱۰۵ مورد عملیات رهاسازی نیز توسط این جمعیت صورت گرفت.

جلالی گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به مردم هستند و در جهت سلامتی و کمک رسانی به هموطنان گام برمی‌دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.