نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جمعیت هلال احمر همواره در خدمت رسانی به مردم در هنگام حوادث، پیشقدم بوده که خدمات این نهاد شایسته تقدیر است.

ماموستا فایق رستمی در دیدار با مدیرعامل، معاونین و پرسنل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: هلال احمر یک نهاد خدمتگزار و یکی از مهمترین دستگاه‌های خدمات رسان به مردم است و کار هلال احمر رشادتی بسیار عظیم می‌باشد.

او گفت: اعضای این نهاد عاشقانه فعالیت خود را انجام می‌دهند و رفع مشکلات مردم از اهمیت ویژه‌ای نزد آن‌ها برخوردار است که با شجاعت، صبوری، استقامت، و عشق و محبت در راه خدمت به خلق گام بر میدارند.

امام جمعه سنندج گفت: هلال احمر رسالت خطیری برعهده دارد و قطعا این کار و تلاش آن‌ها نزد خداوند از پاداش اخروی بسیاری برخوردار است.

ماموستا رستمی می گوید: جمعیت هلال احمر با از خودگذشتگی و فداکاری در همه بخش‌ها همکاری نموده و حال نیز در این ایام عید نوروز دور از خانواده، برای امدادرسانی به مردم در جاده ها، پایگاه‌های امدادی، چادر‌ها و.. آماده کمک به خلق می‌باشند.

فعالیت ۳۱ پایگاه امدادی در ایام نوروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان نیز گفت: ۳۱ پایگاه ثابت، موقت و سیار امدادی جمعیت هلال احمر کردستان در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۱ دایر هستند.

پیام جلالی گفت : این ۳۱ پایگاه شامل ۱۳ پایگاه ثابت (جاده‌ای، امداد هوایی، کوهستان و واکنش سریع)، ۱۰ پایگاه پشتیبان و هشت پایگاه موقت و سیار است که فعالیت آن‌ها از ۲۵ اسفندماه شروع شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

او گفت: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی، در مجموع امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان بیش از سه هزار نفر - روز در محور‌های مواصلاتی استان فعالیت خواهند داشت.

 به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان، ۱۰ پست ثابت و سیار راهنمایی و ایمنی مسافران نوروزی نیز در مبادی ورودی استان و شهرستان‌های گردشگرپذیر مشغول به ارائه خدمات به مردم هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.