سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باران بهاری در راه کردستان

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: از اواخر امروز یک سامانه بارشی وارد استان می شود که بارش‌های آن در روز سه‌شنبه بیشتر تقویت می‌شود.

علی پناهی گفت: این سامانه بارشی به صورت باران است و بیشتر نیمه جنوبی استان و شهر‌های مریوان، سنندج، کامیاران، سروآباد، قروه و دهگلان را در بر می‌گیرد.

او می گوید: دمای هوای استان از روز پنج شنبه تا اواسط هفته آینده روند کاهشی دارد و پیش بینی می‌کنیم دما حدود ۶ تا هفت درجه سانتی گراد افت پیدا کند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: وزش باد نیز در بیشتر روز‌های هفته در کردستان مشاهده می‌شود که شدت آن در روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هفته جاری بیشتر خواهد بود.

به گفته پناهی، طی شبانه روز گذشته در شهر‌های هزارکانیان و زرینه سرعت وزش باد به ۲۸ متر بر ثانیه، دیواندره ۲۷، دهگلان ۲۵، قروه و سقز ۲۴، سروآباد ۲۳، بانه ۲۲، مریوان و کامیاران ۲۰، بیجار ۱۴ و سنندج ۱۳ متر بر ثانیه رسید.

او گفت: روستای سراب شهرک دهگلان با دمای منفی یک درجه سردترین و روستای سلین سروآباد با دمای ۱۷ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج نیز بین هفت و ۱۶ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

برچسب ها: باران ، هواشناسی ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.