سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد قاطع با فروشگاه‌های زنجیره‌ای متخلف

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از برخورد قاطع با فروشگاه‌های زنجیره‌ای متخلف در کرمانشاه خبر داد و گفت : متخلفین بدانند که این برخورد‌ها ادامه‌دار خواهد بود.

بهزاد باباخانی گفت : ۹ فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در کرمانشاه پلمب شد این اولین بار در کرمانشاه و حتی روندی بی سابقه در کشور است که این تعداد فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای همزمان پلمب شوند.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه عمده تخلفات این فروشگاه‌ها شامل نبود تطابق قیمت و وزن بوده، این امر مصداق بارز گران‌فروشی و کم فروشی است.

 برخورد جدی و پلمب حدود ۱۰ قصابی متخلف انجام شد.

این شیوه نظارت و برخورد محدود به شب عید نیست و در دیگر ایام سال ادامه‌دار خواهد بود، پلمب این مغازه‌های متخلف در شب عید و اوج بازار فروش انجام شد تا بازدارنده باشد.

اگر تخلفات فروشگاه‌های زنجیره‌ای باز هم تکرار شود، پیگیری خواهد شد تا در بعد ملی متولیان آن‌ها مشمول جرایم تعزیراتی شدید شوند.

 بسیاری از جرایم تعزیراتی بازدارنده نبوده به یکی از مشکلات تنظیم بازار تبدیل و باعث شده متخلفین ترسی نداشته باشند متاسفانه هم اکنون هم روند رسیدگی به تخلفات طول می‌کشد و هم جرایم بازدارنده نیست.

استاندار کرمانشاه برای برخورد با متخلفین خصوصا افرادی که تخلفات پرتکرار دارند دستور داده در همین راستا برخورد‌های قاطع، جدی و شدید را آغاز کردیم.

بر حسب تعداد تخلفات، در مرحله اول فروشگاه در شرایطی ادامه کار می‌دهد که با نصب بنر تخلفات او به اطلاع مردم خواهد رسید، در مرحله دوم برای مدت مشخص واحد صنفی پلمب خواهد شد و اگر تخلفات باز هم تکرار شود در مرحله سوم با نظر کمیسیون نظارت پروانه واحد تعلیق می‌شود.

با این روند شاهد کاهش تخلفات در بازار و بهبود نرخ تورم استان باشیم .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.