سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت ۲ روزه برای اصلاح اطلاعات دریافت‌کنندگان پیامک خانه خالی

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی زنجان گفت:امکان ویرایش اطلاعات افرادی که پیامک خانه‌های خالی را دریافت کردند وجود دارد.

کردلو گفت: مشمولان در فرصت باقی مانده از اسفند ماه به سامانه املاک و اسکان کشور به نشانی amlak.mrud.ir مراجعه کنند و اطلاعات سکونت و مالکیت خود را بروز کنند.

او گفت: اگر هنوز خانواری وضعیت سکونتی خود را تعیین نکرده، بهتر است نسبت به درج اطلاعات سکونتی خود اقدام کند چرا که واحد آن‌ها نیز به عنوان مسکن خالی تعریف و مشمول مالیات خواهد شد.

به گفته رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان به مالکینی که پیامک اشتباه در خصوص خانه‌های خالی ارسال شده و ملک یا املاک آن‌ها به عنوان خانه خالی مشمول مالیات قرار گرفته است، باید در مرحله اول به سامانه سازمان امور مالیاتی به آدرس my.tax.gov.ir مراجعه کرده و وضعیت عدم پذیرش مالیات متعلقه را انتخاب کرده و در مرحله دوم هم باید به سامانه املاک و اسکان به نشانی amlak.mrud.ir مراجعه کرده تا وضعیت مالکیت و سکونت خود را ثبت کنند.

او گفت: ملکی که ورثه‌ای است و صاحب ملک در قید حیات نیست همچنین واحد مسکونی که به اجاره داده شده است، باید اطلاعات افرادی که در این واحد‌های مسکونی زندگی می‌کنند در سامانه املاک و اسکان ثبت شود.

برچسب ها: املاک ، مالیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.