سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلع و قمع ۱۰ ساختمان دیگر بعد از پالادیوم در دستور کار شهرداری

۱۰ رای عمده برای دستور قلع و قمع در منطقه ۱ تهران در دست اجراست که اکثر این آراء هم برای دانه درشت‌های تجاری صادر شده است.

حمیدرضا حاجوی، شهردار منطقه یک تهران گفت: ما  در حوزه تخلفات ساختمانی، تمامی پلاک‌های ثبتی در منطقه را مورد رصد قرار می‌دهیم. حتی پلاک‌هایی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به افراد خاص منتسب هستند، در دستور کار قرار دادیم.

به گفته حاجوی، بیشتر تخلفات ساختمانی در این منطقه از جنس تخلفات توسعه‌ای هست و در بخش‌های مختلف تجاری، اداری و مسکونی دیده می‌شود. حدود ۱۲ پلاک در محدوده شهرداری منطقه یک به کمیسیون ماده صد ارسال شده و ترکیبی از کاربری‌های تجاری، اداری و مسکونی است.

حمید محمودی آورزمان، شهردار ناحیه ۲ منطقه ۱ تهران گفته بود، در ناحیه ۲ این منطقه حداقل ۱۰ رای عمده برای دستور قلع و قمع در دست اجراست که اکثر این آراء هم برای دانه درشت‌های تجاری صادر شده است.

پیش از این، مالک مجتمع تجاری پالادیوم به دلیل تخلفات ساختمانی که انجام داده بود، با رای قطعی ماده ۱۰۰ مواجه شد و در ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ رای نهایی کمیسیون مبنی بر جمع آوری دو مسیر روگذر و یک مسیر زیرگذر نفررو و ماشین‌رو اجرا شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۱۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
لطف روز تخریب ساختمان رو اعلام کنید بیایم وسایلشو ببریم البته اگه صاحبش نخواست...خدا خیرتون بده
ناشناس
۰۶:۱۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
چه بد بختی شده یک عده میان پول می گیرند ا جاز ه میدان یک عده د بگه میان خراب می کنم نه قا نو نی نه د ین و ایمو نی د بگه ما هم که هفتاد سال ین داشتیم همه باورها مون رو از د ست داد یم چه بر سه جوو نها
ناشناس
۰۱:۵۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
اول اینکه این نوع سازه ها که باید تخریب شوند و دوم و مهمتر از همه پیدا کنید فرد یا افرادی که این مجوزها را دادند و با آنها برخورد کنید
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
ایران مال مشکل نداره؟؟!!!!
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
نمیدونم داستان چیه ؟یکی چشاشو میبنده هر کسی هر کاری دوست داره میکنه . یکی میاد میگه شماها غلط کردین میزنه میتر کونه . بعد یه چند سالی دوباره همون اشو همون کاسه . مردم عادی هم که همینجوری نگاه میکنن و ایوالله میگن چه برای سازنده وچه برای خراب کننده . یا علی مدد
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
چراتخلف کنندمسئولی که اجازه تخلف داده بیارندجلوهمان ساختمان شلاق بزنندوکلنگ بدن دستش خراب کنه.تمام ساختمانهایی که تخلف کرده اند مردم وهمسایه هاحتما بارهاگزارش داده اند.
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
بر باعث بانیش
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
شهردار منطقه چهار محله شمیران نو غفاری شمالی سر کوچه نهم بخاطر خدا یک وانتی میوه فروش دو ماهه از ساعت ۱۲ شب میاد تا ۳ صبح اذیت میکنه سلب آسایش میکنه خواهشا رسيدگي کنيد التماس میکنیم
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
بزنید تو دهن آقازاده ها و دانه درشت ها